vw-kever

Zoeken.nl - Zoek in alle zoekmachines
Cabla - Maak zelf ook een kabel over Vw kever
Op zoek naar Vw kever? - Zoek Vw kever in alle zoekmachines
Start een campagne - jouw website over Vw kever, direct in beeld

Home

Nieuw bericht

Forum info

Zoeken

Onderwerp
toevoegen aan favorieten lijst Vw-kever > Forum > Algemeen > Onbetrouwbaar
  B.j. De Rui..  1. Geplaatst op 20 juni 2008 om 16:34 uur   quotenieuw berichtemailedit 

Hallo,

Voor iedereen die naar: Van Gilst Kevers uit Bruinisse wil gaan voor accessoires of onderdelen:

Ik heb op het kever weekend in Budel bij deze man een set nieuwe zonnekleppen gehaald. Ze werden mij verkocht als passend op de 1303 (met bolle voorruit dus). Ik heb deze gepast en proberen te monteren, maar dat paste gewoonweg niet goed. We zijn daarna gelijk teruggegaan naar deze man, en zeiden hem dat ze niet goed waren. Meneer had echter wel gelijk, hij monteerde ze op alle kevers. Ik bleef echter volhouden dat dat niet het geval was. Na veel geharrewar zei hij: je krijgt je geld terug, maar weet zeker dat ze passen. De maat was vol bij mij. hij bood zelf aan om ze te monteren. Accoord. Heb de kever meegebracht en hij aan de gang. Meneer heeft 15 minuten nodig gehad om er eentje vast te zetten. Hij vond dat de originele schroeven die nog in de wagen zaten niet goed genoeg waren, de gaten waren niet duidelijk zichtbaar. Trok vervolgens met de schroevendraaier mijn hemel naar de vernieling. Een hoop ergernis dus. Hij drukte uiteindelijk de klep tegen het plafond en zei: zie? hij pas niet helemaal maar toch goed genoeg voor mij. Ik was het hier totaal niet mee eens. Zei toen: dus als je een ruit hebt voor een 1300 en er komt iemand met een 1303 naar je toe, dan zeg je ook: de ruit past wel, maar niet helemaal, maar ik vind het goed genoeg? Meneer liep de wagen uit en wilde terug gaan. Ik vroeg mijn geld terug, maar dat kreeg ik niet. Meneer vond dat ik heel erg dankbaar moest zijn dat hij wat van zijn kostbare tijd aan mij besteed had (er stond niemand bij zijn kraampje) omdat hij heel erg druk was. Hij vond het goed genoeg, dus ik kon naar mijn centen fluiten. Mijn advies: Ga niet langs bij deze mensen... als ze iets fout aanleveren, krijg je je geld niet terug, zeker niet als hij er zelf naar gekeken heeft. Tijd is nou eenmaal heel erg kostbaar

Ga naar:
Om Startkabel.nl goed te laten functioneren maken we gebruik van cookies:Prima, deze melding niet meer weergeven
X