vw-kever

Zoeken.nl - Zoek in alle zoekmachines
Cabla - Maak zelf ook een kabel over Vw kever
Op zoek naar Vw kever? - Zoek Vw kever in alle zoekmachines
Start een campagne - jouw website over Vw kever, direct in beeld

Home

Nieuw bericht

Forum info

Zoeken

Onderwerp
toevoegen aan favorieten lijst Vw-kever > Forum > Algemeen > benzine probleem
  Hendrik Pla..  1. Geplaatst op 13 mei 2007 om 12:08 uur   quotenieuw berichtemailedit 

hallo keverliefhebbers,

Ik heb een probleem met m'n kever. Als ik s'morgens in m'n kever stap ruikt ie ongelofelijk naar benzine. Weet ook iemand waar dit aan kan liggen ik heb al eens om me heen gevraagt maar dat leverde niks op. Ik hoop dat iemand dit weet, alvast bedankt en met vrgr hendrik.

Tk  2. Geplaatst op 18 mei 2007 om 22:29 uur   quotenieuw berichtemailedit 

Hallo Hendrik,

heb ik ook gehad: bleken de ontluchtingsslangen van de benzinetank.

Suc6 TK

QUOTE:
Op 13 mei 2007 om 12:08 schreef Hendrik plantinga het volgende:
hallo keverliefhebbers,

Ik heb een probleem met m'n kever. Als ik s'morgens in m'n kever stap ruikt ie ongelofelijk naar benzine. Weet ook iemand waar dit aan kan liggen ik heb al eens om me heen gevraagt maar dat leverde niks op. Ik hoop dat iemand dit weet, alvast bedankt en met vrgr hendrik.

Tk  3. Geplaatst op 18 mei 2007 om 22:32 uur   quotenieuw berichtemailedit 

De benzinemeter die in de KM-teller is opgenomen is kapot: er kwam rook uit. De vlotter in de tank was al vernieuwd. Iemand een idee of je die bezinemeter kunt repareren? Aan de achterkant kun je die unit met 2 schoefjes losdraaien en evt. vervangen, maar repareren, ... kan dat

Tk  4. Geplaatst op 18 mei 2007 om 22:34 uur   quotenieuw berichtemailedit 

De benzinemeter die in de KM-teller is opgenomen is kapot: er kwam rook uit. De vlotter in de tank was al vernieuwd. Iemand een idee of je die bezinemeter kunt repareren? Aan de achterkant kun je die unit met 2 schoefjes losdraaien en evt. vervangen, maar repareren, ... kan dat

Ga naar:
Om Startkabel.nl goed te laten functioneren maken we gebruik van cookies:Prima, deze melding niet meer weergeven
X