vw-kever

Zoeken.nl - Zoek in alle zoekmachines
Cabla - Maak zelf ook een kabel over Vw kever
Op zoek naar Vw kever? - Zoek Vw kever in alle zoekmachines
Start een campagne - jouw website over Vw kever, direct in beeld

Home

Nieuw bericht

Forum info

Zoeken

Onderwerp
toevoegen aan favorieten lijst Vw-kever > Forum > Algemeen > onze kever start wanneer hij wil
  Zijlstra  1. Geplaatst op 28 april 2006 om 18:20 uur   quotenieuw berichtemailedit 

Hallo ik heb even een vraag,

wij hebben een kever van 1975, we hadden nooit geen problemen zelfs de wintermaanden niet en nu. loopt de kever de ene keer wel en de andere keer wil hij niet starten.
De benzine leiding is schoon gemaakt en de cabarateur.
Sommige mensen denken aan de startmotor maar dan zou hij toch helemaal niet moeten lopen?
Enig idee wat het zou kunnen zijn?
Iemand ook enig idee of er een kever monteur of garage in de provincie groningen zit?

Geertjan  2. Geplaatst op 07 juni 2006 om 10:50 uur   quotenieuw berichtemailedit 

Haha, geloof het of niet, maar ik, keverliefhebber die geen verstand van auto's heeft, heb zojuist te horen gekregen hoe je dit kunt verhelpen.

Oudere kevers hebben een bekend probleem met starten als de startmotor nog warm is. Geloof het of niet, maar een keer hard de rechterdeur dichtgooien of een klap aan die zijde kan dit verhelpen!!!

Mijn vriendin stond zojuist stil met haar kever nadat deze 2 uur had stilgestaan en was genoodzaakt de ANWB te bellen. Ze trof het met een oudere man die deze wijsheid met haar deelde, en... het werkte.

Ik begrijp dat dit nogal onwaarschijnlijk kan klinken en dat men terughoudend zal zijn om in een ´1 april achtige grap´ te trappen, maar zet je trots op zij, geef je kever een mep (aai hem daarna even om het goed te maken), start, en... geniet verder.

Wat een charme. Autootje met karakter he.

Succes,
Geert-Jan

ps: google op 'kever startmotor' en vind uit dat je niet de enige bent met dit probleem.

Ga naar:
Om Startkabel.nl goed te laten functioneren maken we gebruik van cookies:Prima, deze melding niet meer weergeven
X