vw-kever

Zoeken.nl - Zoek in alle zoekmachines
Cabla - Maak zelf ook een kabel over Vw kever
Op zoek naar Vw kever? - Zoek Vw kever in alle zoekmachines
Start een campagne - jouw website over Vw kever, direct in beeld

Home

Nieuw bericht

Forum info

Zoeken

Onderwerp verwijderen uit favorieten lijst Vw-kever > Forum > Algemeen > ATF.
  Koen Jager  1. Geplaatst op 24 juli 2006 om 22:38 uur   quotenieuw berichtemailedit 

Kevergenoten,

Ik ben zins vrijdag in het bezit van een kever uit 1982, helemaal geweldig en hij rijd super, vandaag heb ik echter een schakelaar ondekt die ik niet kan plaatsen als ik hem aanzet gaat erop de teller een lampje ATF. branden kan iemand mij vertellen wat dit is, ik moet mijn keverkennis namelijk nog een beetje (veel) bijspijkeren.

bij voorbaad dank,

koen

Rutger  2. Geplaatst op 27 juni 2007 om 01:07 uur   quotenieuw berichtemailedit 

Hallo,

ik heb een kever uit 1973 en heb ook zo'n atf kampje op m'n klok zitten. Heb hem echter nog nooit zien branden. Kan het lampje ook niet in elektrische schema's vinden. Waar is het voor?

Met vriendelijke groet,
Rutger

Rutger  3. Geplaatst op 27 juni 2007 om 01:17 uur   quotenieuw berichtemailedit 

Hoi Koen,

na wat verder speurwerk op het internet denk ik dat atf voor automatic transmission fluid staat. Het zal dus wel het oliedruk lampje van de automatische versnellingsbak zijn. Heb je een automaat? Vreemd dat er een schakelaar voor is. Lampentest misschien?

Succes.

Groet
Rutger

Ga naar:
Om Startkabel.nl goed te laten functioneren maken we gebruik van cookies:Prima, deze melding niet meer weergeven
X