vw-kever

Zoeken.nl - Zoek in alle zoekmachines
Cabla - Maak zelf ook een kabel over Vw kever
Op zoek naar Vw kever? - Zoek Vw kever in alle zoekmachines
Start een campagne - jouw website over Vw kever, direct in beeld

Home

Nieuw bericht

Forum info

Zoeken

Onderwerp verwijderen uit favorieten lijst Vw-kever > Forum > Algemeen > subaru motor
  Bouke Romijn  1. Geplaatst op 11 november 2002 om 12:29 uur   quotenieuw berichtemailedit 

Waarde VW liefhebbers,
helaas ga ik afscheid nemen van mijn luchtgekoelde motor en plaats maken voor een watergekoelde, maar wel een 4 cyl boxer natuurlijk. Mijn vraag is echter of iemand mij kan vertellen waar ik moet zijn voor informatie over hoe dit te doen en waar ik de pasplaten enz kan kopen en welke motoren aan te bevelen zijn. Hopende op een reactie groet ik u allen,

Bouke Romijn.

Arjon  2. Geplaatst op 12 februari 2005 om 07:30 uur   quotenieuw berichtemailedit 

Ik heb net een andere subaru motor in mijn kever gebouwd en heb nog een 1600 SRX liggen met pasplaat en vliegwiel plus koppeling.

Staat op dit moment op www.marktplaats.nl zoek op pasplaat + motor

EDIT:
Dit bericht is gewijzigd door: Arjon op 12 februari 2005 om 07:32:17

Ulrich  3. Geplaatst op 02 februari 2006 om 14:20 uur   quotenieuw berichtemailedit 

Arjon,

Ik sta op t punt vastgelopen motor uit mijn Karmann Ghia te vervangen door een 2.0 uit een Subaru Legacy; kun je tips geven?
Alvast bedankt!

Ulrich

QUOTE:
Op 12 februari 2005 om 07:30 schreef Arjon het volgende:
Ik heb net een andere subaru motor in mijn kever gebouwd en heb nog een 1600 SRX liggen met pasplaat en vliegwiel plus koppeling.

Nacho Vidal  4. Geplaatst op 04 januari 2008 om 23:47 uur   quotenieuw berichtemailedit 

QUOTE:
Op 02 februari 2006 om 14:20 schreef Bouke Romijn het volgende:
Waarde VW liefhebbers,
helaas ga ik afscheid nemen van mijn luchtgekoelde motor en plaats maken voor een watergekoelde, maar wel een 4 cyl boxer natuurlijk. Mijn vraag is echter of iemand mij kan vertellen waar ik moet zijn voor informatie over hoe dit te doen en waar ik de pasplaten enz kan kopen en welke motoren aan te bevelen zijn. Hopende op een reactie groet ik u allen,

Bouke Romijn.

Ben  5. Geplaatst op 27 augustus 2008 om 21:36 uur   quotenieuw berichtemailedit 

QUOTE:
Op 12 februari 2005 om 07:30 schreef Arjon het volgende:

Ben  6. Geplaatst op 27 augustus 2008 om 21:41 uur   quotenieuw berichtemailedit 

Beste Bouke Romijn,

Als het bij jou gelukt is, zou jij misschien mij kunnen mailen want ik wil
namelijk ook proberen om een zubaru moter in mijn kever te bouwen.

Waar kan je de motor kopen en de pasplaat, ik ben al behoorlijk lang aan het zoeken.

Groetjes Ben

Bart  7. Geplaatst op 23 mei 2009 om 11:34 uur   quotenieuw berichtemailedit 

Beste,

ik zal op een kever forum dat jij een subaru motor in je kever hebt geplaatst,
Ik zou graag een subarumotor in mijn buggy inbouwen de vraag is, wat moet ik allemaal aanpassen om dit mogelijk te maken.
vliegwiel kever? of vliegwiel subaru? zelfde voor de drukgroep? is een subaru motor veel breder? of hoger?
ik zou graag mijn kas behouden zonder delen te moeten wegzagen etc?

heb je foto's van je inbouw?

alvast bedankt
Bart

Ga naar:
Om Startkabel.nl goed te laten functioneren maken we gebruik van cookies:Prima, deze melding niet meer weergeven
X